vineri, 18 decembrie 2009

Storm of souls


Within Temptation-Forgiven
Asculta mai multe audio Muzica
La orice deschidere de pleoape,durerea iti inunda sufletul,iar visul tau se sfarama in fata ochilor.
Labirintul in care traiesti,pare sa n-aiba nicio iesire.Nicio cale de scapare,nicio speranta..nimic.
Cuie-ti sunt infipte in inima calda de inger curat,iar sangele tau spune povesti nemuritoare,despre trecut si prezent,despre ura si dragoste,despre tine si..mine.
Iti strangi pumnii cu furie,incercand sa-ntelegi ceva din toata furtuna din jurul tau.Ii strangi din ce in ce mai tare,cazand prada nervilor.
Focul din fata ta arde neincetat,dar ti-e frica sa te apropii,chiar daca flacara ia forma amintirilor tale si-ti arata imagini peste imagini,alcatuind usor un film al vietii tale.
Si crezi ca te doare.Dar nu,nu te doare!Ceea ce tu simti nu este durere,e moarte.
E ca un cantec fara sens,nu crezi?Un cantec fara versuri,cu acelasi ritm la nesfarsit.Un cantec fara pian si chitara, fara o voce care sa-ti faca inima sa tresare. Un catec prost,fara o poveste care sa te captiveze.


Dar eu sunt aici.Eu mereu am fost aici.Doar cheama-ma!Cheama-ma si am sa vin..

11 comentarii:

  1. FIRST :D:D:D:D:D:D

    imi place prima parte. Si totul este in aceeasi nota ca toate celelalte postari ale tale

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos:*
    iti strangi pumnii si nu simti durere..dar semnele lasate de unghie iti spun altceva..

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari. Frumos. Superba si poza. Mi'am permis sa o copiez. :P Sper sa nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori Fericite, Halatel! :) Dincolo era mai ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori fericite! si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit si un an nou incarcat de zambete si vise implinite! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit, va doresc multa sanatate impliniri si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa si Poezia Aceasta :) ....Ai talent :)
    Prin aceasta cale doresc sa iti multumesc pentru comentariile ce mi le-ai lasat :) Te mai astept la mine " Acasa " . :) O zi Buna !!! ( Mai bine zis : Noapte Buna ! )

    RăspundețiȘtergere