vineri, 2 octombrie 2009

DD


Ce e fumul asta negru?..Ceata asta deasa..?
Ce se intampla?
Cine ti-a furat sufletul?De ce nu te-ai luptat?De ce acum nu mai auzi linistea?

De ce nu darami ce ai in fata?De ce?
De ce te scurgi in lacrimi?De ce curge sange din inima ta?
De ce ochii tai se intuneca?
Unde pleci?Unde lasi totul?Unde-ti ingropi trecutul?
Cu ce-ti stergi amintirile?Cu ce tai legaturile?Cu ce?

Cine-ti fura sufletul?Cine-l sfarama in pumnul lui murdar?
Cine-ti picteaza povestea pe panza inrosita de sange?
Cine-ti chinuie viata?Cine-ti arde sufletul?
Cine te ia la el ?
Dar cine te aduce inapoi?
Cine-ti spune ca mi-e dor?Spune-mi cine!

7 comentarii:

  1. Induiosetor! Tot timpul gasesti cuvinte frumoase cu care sa imbraci ceea ce simti.

    RăspundețiȘtergere
  2. recunosc feelingul si eu cateodata imi pun niste intrebari la care nimeni nu are un raspuns rational. Pot sa spun ca acest post este reprezentativ pentru oamenii care incearca sa gaseasca sensul fiecarui lucru, nu prea ne face bine atitudinea asta dar ce sa facem ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Prea multe intrebari. Fara raspuns. Nimeni le poate gasi raspunsul.

    Ma bucur ca te'am gasit, pierdusem link'ul, am avut ceva probleme cu blog'ul. Am fost cenzurata. :))

    Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce ochii tai se intuneca? urasc ochii intunecati. imi vine sa sa urluuuuuuuuuu' Aaaaaaaaaaaarrrrrrrr cand vad asemena oameni cu asemenea ochi. :D

    frumos scris.ne-am obisnuit cu tine asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e lista cu intrebari fara raspuns...

    M-a intristat..

    RăspundețiȘtergere
  6. Prea multă tristeţe face rău sufletului...

    Ceva mai mult optimism, ar fi mai sănătos.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere